Plakati

PLAKATI

Kako igraču prenijeti poruku gdje što zaljepiti u njegovoj brošuri? Kako privući njegovu pozornost u velikoj vizualnoj buci? 
Brainstormingom odlučili smo se za rješenje u obliku plakata jer je time moguće prenjeti određenu poruku velikom broju ljudi zbog njegove veličine te zbir pozicija koje su moguće.

Skica plakata za probu u Zagrebu

Skica plakata za Antwerpen

Skica spajanja ruku za Antwerpen

PLAKATI - ZAGREB

Dizajn plakata za testiranje igre u Zagrebu temeljili smo na jednostavnošću prikaza ruku, naljepnica i zagonetki odnosno rebusa za pronalazak svih ostalih plakata kako bi igra mogla biti uspješno riješena.

Jednostavnim dizajnom prikazali smo obris ruke u crnoj boji kao i obrise voća u ilustrativnom obliku. Zatim smo se odlučili za šareni uzorak unutar ruke kako bi „razbili“ tu monotoniju prikaza crno-bijelo.Uzorak je odgovarao samoj temi „fruitfull“, te unio dozu razigranosti na samim plakatima. Radi lakšeg raspoznavanja ovisno o naljepnici i lakšeg prepoznavanja gdje istu treba smjestiti, samu ruku podjelili smo na onoliko dijelova koliko je i naljepnica, a uzorku smo na dijelu gdje se nalazi naljepnica lagano povećali transparenciju radi lakšeg uočavanja. Poziciju ruke i uputa odnosno zagonetki i rebusa na plakatima mijenjali smo ovisno o poziciji na koju je trebalo staviti naljepnicu, a samim time smo pridonjeli raznovrsnošću prikaza kako bi igra djelovala teže i zanimljivije.

Na svakom plakatu je bilo potrebno prikazati o kojem dijelu ruke se radi i gdje se nalazi naljepnica, to jest gdje treba pozicionirati pronađeno voće kako bi se igra mogla točno i pravilno riješiti. Za objašnjenje gdje se nalaze sljedeći „checkpointovi“, pozicije plakata koristili smo se rebusima i zagonetkama kao „hintovima“ odnosno smjernicama.

1.


2.

3.


4.

5.


6.


7.


8.


uzorak
PLAKATI - ANTWERPEN

Jedan od najvažnijih dizajna odnosio se na dizajn promo plakata za koji smo razvili nekoliko ideja te konačno odabrali verziju s prikazom ruku koje drže voće. Iste smo tada prikazali u više različitih verzija te se na posljetku putem ankete odlučili za najbolju opciju. No prije toga bilo je potrebno fotografirati ruke i njihove pozicije pri držanju različitih predmeta kojima smo simulirali oblike voća, te fotografije kasnije smo koristili za obradu radi lakšeg i realističnijeg prikaza i dizajna plakata.


ideja 1
ideja 2
ideja 3
ideja 4
ideja 5
obrada fotografija
proba promo plakata
fotografija ruke 1
fotografija ruke 2
početna verzija promo plakata
ruka 1
ruka 2
verzija 1
verzija 2
verzija 3
verzija 4
verzija 5
verzija 6 - konačna verzija 

Kao i kod plakata za testiranje igre u Zagrebu ostali smo na ideji prikaza ruke i pozicije smještaja naljepnice unutar nje na određenim mjestima koji najbolje odgovaraju opisu i cilju igre te su odlična poveznica sa brošurama. Slijedeće „checkpointove“ odnosno pozicije plakata smo opisali riječima, u ovom slučaju nismo se koristili zagonetkama i rebusima zbog toga što nismo bili dovoljno upoznati s prostorom i ljudima u Antwerpenu. Odlučili smo se za ovaj jednostavan način kako bi se igra mogla što jednostavnije prikazati i povezati s plakatima i mjestima na kojima su oni bili izloženi.


Koristili smo se paletom boja prisutnom na promo plakatu same parade kako bi što bolje mogli povezati igru kao njen dio, no i zbog same teme parade „fruitfull“ pa nam je to šarenilo boja odgovaralo i uz priču igre.

paleta boja

Što se tiče prikaza ruke odlučili smo se za crno-bijelo pošto nam je cilj bio ne definirati publiku i pokazati kako je igra namjenjena za sve tipove i dobne skupine ljudi, zbog toga što su na festivalu prisustvovali ljudi s različitih krajeva svijeta pa smo i na taj način htjeli dočarati temu raznovrsnosti samog događaja i uskladiti ga sa dizajnom igre.

Naljepnice i mjesto na koje se trebaju lijepiti uskladili smo sa brošurama radi lakšeg razumijevanja kod igrača (kvadratičnog oblika sa zaobljenim rubovima te prikazom voća na njima). Ruku smo ponovno podijelili na određen broj dijelova koji odgovara broju naljepnica.


Odučili smo se za ovaj izgled naljepnice kako bi dočarali 3D izgled i  realističniji prikaz obzirom na naljepnice u brošuri.
Kroz daljnji brainstorming odličili smo probati i umjesto riječi voćke staviti sličicu voćke. Složili smo se da to rješenje nije baš najbolje te smo odlučili staviti riječ voćke na engleskom te ju staviti u boji te voćke (naranča-narančaste boje, banana žute boje...).





Ideja je bila da na plakatima naljepnice spoje prste i ruku s dlanom kao i u brošuri kako bi se dobio dojam slaganja i postepenog rješavanja igre te vraćanja odnosno izrade nove ruke divu što je odgovaralo samoj ideji i priči igre. Djelovi ruke nisu se spajali po očekivanom redoslijedu već naizmjenično kako bi se moglo što lakše provjeriti je li igra pravilno odigrana i riješena, te kako bi se postavila doza težine pri rješavanju igre.

Logotip igre odlučili smo smjestiti na zapešću ruke radi boljeg vizualnog prepoznavanja i povezivanja plakata, te prepoznatljivosti same igre. Time smo kreirali dojam "tetovaže" na ruci, čiju smo boju mijenjali ovisno o boji teksta i pozadine plakata.

QR kod čijim se skeniranjem od stane igrača izradila poveznica sa Facebook stranicom Frutigoon igre, pozicionirali smo u doljnji lijevi kut kako bi bez obzira na poziciju ili visinu na kojoj su plakati bili postavljeni sudionici u svakom trenutku mogli ponovno skenirati QR kod. Isti je odgovarao odabranoj boji za logotip igre.


1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
promo plakat


Kao glavnu inspiraciju i literaturu koristili smo djela Magdiela Lopeza koji se za prikaz koristi rezovima dijelova ljudskog tijela te njihovim šarenim prijelazima odnosno rezovima.

primjer - Magdiel Lopez


Primjedbe

Popularni postovi